دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۰۰ ق.ظ

یخچال کوچک ویترینی نه فوت؛
یخچال مینی بار هتلی 9 فوت که با برند نارسیس در بازار ایران عرضه می شود دارای گارانتی و خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود.

یخچال مینی بار هتلی ۹ فوت

در هتل ها، اتاق های خواب، دفاتر اماکن دولتی، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و حتی در آزمایشگاه ها و داروخانه از این نوع یخچال ها استفاده بسزایی می شود. به دلیل کم حجم بودن و اشغال فضای محدودی که دارد بسیار مورد پسند قرار می گیرد. همچنین نمای شیشه ای این دستگاه کمک می کند تا شما به راحتی و سادگی بتوانید درون یخچال را ببینید و  قبل از باز نمودن درب یخچال محصول خود را انتخاب نمایید. شیشه های به کار رفته درون یخچال ۹ فوتی به صورت ۲ جداره بوده و با گاز آرگون پر شده است که این امر سبب گردیده تا یک عایق بسیار عالی حرارتی در این دستگاه ایجاد شود. همچنین از فضای درون یخچال به صورت کاملا بهینه و استاندارد استفاده شده است، همانگونه که در تصاویر مشاهده می کنید این محصول دارای طبقاتی بوده که می توانید برای چیدمان محصولات خود از آن استفاده نمایید و یک سبد در قسمت زیرین قرار داده شده تا شما بتوانید برخی محصولات دیگر خود را درون این محفظه ریخته و نگهداری نمایید . جنس بدنه این محصول از استیل با کیفیت و دوام بالا بوده و عایق شده به صورت فوم پلی یورتان،  که یک عایق مناسب جهت هدر رفت دما است. یکی دیگر از مزیت های یخچال مینی بار هتلی ۹ فوت نمایشگر  و ترموستات دیجیتالی آن بوده که می تواند دمای درون کابین را به شما نشان دهد تا شما بتوانید دمای درون محفظه یخچال را به دمای دلخواه خود برسانید . فناوری به کار رفته درون این محصول به صورتی است که می تواند گردش هوا را درون یخچال به صورت یکسان انجام دهد به نحوی که در اکثر نقاط یخچال چه طبقات بالا و چه طبقات پایین از دمای یکسانی برخوردار باشد.

قیمت یخچال مینی بار هتلی ۹ فوت

خرید یخچال مینی بار هتلی ۹ فوت

ساخت یخچال مینی بار هتلی ۹ فوت

یخچال ۹ فوت

یخچال مینی بار هتلی

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

3 پاسخ به “یخچال مینی بار هتلی ۹ فوت”

  1. ناشناس گفت:

    قیمت بدید منم میخوام بخرم

  2. ناشناس گفت:

    یخچال خوبی هست

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.