دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۴۴ ق.ظ

یخچال ویترینی نوشیدنی کوچک ارتفاع کم؛
یخچال نوشیدنی کوچک ویترینی 9 فوت ارتفاع کم مناسب نگهداری نوشابه ، آب معدنی ، دلستر که در باشگاه های ورزشی ، دکه ها و فروشگاه ها مورد استفاده قرار میگیرد.

یخچال نوشیدنی کوچک ویترینی ۹ فوت

یخچال نوشیدنی کوچک ویترینی ۹ فوت یک دستگاه بسیار مناسب و واقعاً همه کاره بوده که می توان از آن در اماکن مختلفی استفاده نمود. شما می توانید از این یخچال ویترینی در سوپر مارکت ها ، داروخانه ها ، هتل ها ، مکانهای دولتی و … جهت نگه داری انواع نوشیدنی اععم از نوشابه ، آب ، دوغ و در داروخانه ها می توان جهت نگه داری سرنگ ها و داروهایی که نیاز به نگه داری در دمای خاصی دارند استفاده کرد . همچنین از این یخچال می توان مانند یخچال درون منزل استفاده نمود و مواد خوراکی خود را درون یخچال قرار دهید. این دستگاه با ظاهری بسیار مناسب و شکیل به اندازه ۹ فوت قابل ارائه به مشتریان عزیز است. این محصول دارای طبقات توری متعددی بوده که از آن می توانید استفاده و بهره کافی را برده و محصولات خود را درون یخچال بر روی طبقات قرار دهید. این یخچال به ۲ صورت ثابت و متحرک می تواند طبق سلیقه و نیاز مشتری طراحی و تولید شود که در مدل ثابت یخچال فاقد چرخ بوده و در مدل متحرک در قسمت زیرین این محصول چرخ هایی جهت جابه جایی آسان تعبیه شده است. درون درب یخچال از لاستیک های آنتی باکتریال مغناطیسی استفاده شده که بار میکروبی محیط را محدود می نماید و استفاده از یخچال را ، به منظور استفاده های بهداشتی فراهم می نماید. نمای کار شده درون این دستگاه به صورت شیشه بوده تا شما به سادگی هر چه تمام تر بتوانید محل دقیق محصولات مورد استفاده خود را  قبل از باز نمودن درب یخچال دیده و از موقعیت آن مطلع شوید این کار به منظور جلوگیری از هدر رفت انرژی انجام شده است. دستگاه یخچال صنعتی کوچک ۹ فوت دارای نشانگر دما بوده و شما به سادگی می توانیداین دما را تغییر داده و به دمای دلخواه خود رسانید.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

9 پاسخ به “یخچال نوشیدنی کوچک ویترینی ۹ فوت”

  1. ناشناس گفت:

    قیمت یخچال ۹ فوت رو میخواستم بدونم

  2. ناشناس گفت:

    از این مدل خریداری کردم خیلی خوبه

  3. ناشناس گفت:

    من از این مدل خریداری کردم خیلی عالیه

  4. ناشناس گفت:

    بهترین یخچال هست

  5. محمد رضا گفت:

    میشه قیمت رو بگید ببینیم چطوره تماس نگیریم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.