دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۴ ب.ظ

فریزر صندوقی دو درب با پوشش تمام استیل به صورت 2 مخزن جداگانه با بهترین مواد اولیه و به همراه چرخ هایی در قسمت زیرین برای جا به جایی ساده تر.

فریزر صندوقی ۲ درب استیل

فریزرهای صندوقی دستگاه هایی هستند که از آن‌ها استفاده بسیاری می‌شود. این دستگاه با حجم وسیعی که در اختیار کاربر قرار می دهد می تواند اکثر نیازهای مردم عادی در منازل یا کسبه را در مغازه‌های خود برطرف نمایند. شما می‌توانید از این دستگاه در منازل برای نگه داری مرغ، گوشت، ماهی، میگو، سبزیجات، نان و … و همچنین در اماکن تجاری مانند: مغازه مرغ فروشی، گوشت فروشی، ماهی فروشی و… همچنین ارگان های دولتی و نظامی نیز استفاده نمایید. این دستگاه از استیل استنلس کار شده است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بود و همچنین برای جابجایی و حمل این دستگاه در قسمت های زیرین آن چرخ های تعبیه شده است تا شما بتوانید به سادگی با هُل دادن این دستگاه آن را جابجا نمایید. این دستگاه به صورت دو درب ارائه شده و هر درب به صورت جداگانه دارای مخزنی مجزا است که شما می توانید محصولات خود را دسته بندی نمایید لاستیک های آنتی باکتریال این دستگاه بار میکروبی محیط را کم نموده و همچنین دسته های استیل تعبیه شده درون درب ها کار را برای کاربر برای باز و بسته نمودن درب دستگاه بسیار راحت نموده. درون درب دستگاه برای باز نگه داشته شدن از لوله های خاصی استفاده شده که دیگر نیازی به نگه داشتن آن به صورت مداوم نیست و خود دستگاه به صورت اتوماتیک درب را در قسمت بالا به صورت کاملا باز نگه می دارد تا شما بتوانید محصولات خود را از درون مخزن فریزر برداشته و استفاده نمایید. این دستگاه با موتورهای کم مصرف و پر توان خود یک محصول بسیار عالی به شمار می آید و برای جلوگیری از هدر رفت برودت درون فریزر از فوم تزریقی پلی یورتان در بدنه آن استفاده شده است تا عایق حرارتی بسیار مناسبی درون این دستگاه کار شده باشد و عایق بندی اصولی انجام شده باشد.

قیمت خرید فریزر صندوقی ۲ درب استیل

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

2 پاسخ به “فریزر صندوقی ۲ درب استیل”

  1. ناشناس گفت:

    سلام قیمت فریزر صندوقی رو برای من بفرستید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.