دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۹:۰۵ ق.ظ

یخچال ایستاده سوپری 60 سانتی یک دستگاه بسیار عالی و مناسب جهت نگه داری انواع نوشیدنی و محصولات لبنی با موتور های پر قدرت و کم مصرف و همچنین بدنه ای از جنس استیل و طرح ها و استیکر های دلخواه .

یخچال ایستاده سوپری ۶۰ سانتی

یخچال های ایستاده تنوع زیادی در خود دارند به عنوان مثال یخچال ایستاده سوپری ۶۰ سانتی وسیله ای بسیار مناسب جهت نگهداری انواع نوشیدنی ها مانند آب معدنی ، قوطی های نوشابه و آبمیوه و همچنین پاکت های آبمیوه و سایر نوشیدنی ها است و همچنین  میتوان برای نگهداری انواع مواد لبنی نیز از این نوع یخچال استفاده نمود. شما می توانید از این یخچال در انواع سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای، فروشگاه محصولات لبنی و سایر اماکن تجاری استفاده نمایید . جنس بدنه این محصول از استیل استنلس کار شده که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و همچنین درب این یخچال به صورت شیشه دوجداره پر شده با گاز آرگون استفاده شده است که یک عایق حرارتی بسیار عالی به شمار می‌آید. برای طبقه بندی محصولات درون یخچال نیز طبقاتی تعبیه شده تا شما بتوانید محصولات خود را درون آن دسته بندی و طبقه بندی نمایید برای این مظور شیارهایی در قسمت درونی یخچال تعبیه شده تا شما به سادگی با توجه به سلیقه و نیاز خود طبقات را درون آن قرار داده و محصولات خود را درون آن قرار دهید . این یخچال دارای یک ترموستات دیجیتال بوده که علاوه بر نشان دادن دمای درون یخچال این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید دمای درون یخچال را به دمای دلخواه خود برسانید. گروه صنعتی نارسیس به شما اجازه می دهد تا بتوانید طرح ها و برچسب ها و استیکر های دلخواه خود را بر روی بدنه این دستگاه بچسبانید . موتور های به کار رفته در این نوع یخچال ها با توجه به منطقه جغرافیایی شما ممکن است متغیر باشد و اگر شما در منطقه ای با آب و هوای گرم زندگی می کنید موتور متفاوت و پرقدرت تر و اگر در منطقه با آب و هوای سردتر زندگی می کنید موتورهای متفاوت تری نسبت آب هوای گرم برای شما در دستگاه استفاده می شود.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

7 پاسخ به “یخچال ایستاده سوپری ۶۰ سانتی”

  1. ناشناس گفت:

    منم میخوام یخچال سوپری بخرم

  2. ناشناس گفت:

    فیمتشو بفرستید

  3. ناشناس گفت:

    لیست قیمت یخچال های ۶۰ سانتی رو برای من بفرستید

  4. ناشناس گفت:

    سلام بنده از این مدل خریداری کردم و خیلی راضی هستم

  5. ناشناس گفت:

    خیلی با کیفیته

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.