دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۴ ق.ظ

یخچال ایستاده مغازه و فروشگاهی
یخچال ایستاده ویترینی مغازه سه درب استیل با شیشه های دوجداره پر شده با گاز آرگون و ترموستات دیجیتال که نشانگر دمای درون یخچال است.

یخچال ایستاده ویترینی مغازه ۳ درب استیل

یخچال ایستاده یکی از انواع دستگاه های برودتی است که استفاده بسیاری از آن در انواع مشاغل می‌شود و شما می‌ توانید از آن در سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای و یا حتی سازمان ها و ارگان های دولتی نیز استفاده نمایید و بهره کافی را ببرید. این محصول که مزایای بسیاری دارد یک محصول بسیار با کیفیت بوده و نیازهای شما را به صورت کامل و کافی تا حد امکان برآورده می کند. این محصول دارای ۳ درب شیشه ای بوده، این شیشه ها به صورت دو جداره کار شده که بین شیشه های دوجداره با گاز آرگون پر شده است این خود یک عایق حرارتی بسیار قوی محسوب می‌شود و مانع از هدر رفت انرژی و دمای درون یخچال می شود. این محصول با کیفیت دارای یک ترموستات دیجیتال بوده که علاوه بر نشان دادن دمای درون یخچال این امکان را به شما می دهد تا بتوانید دما را به حد مطلوب خود برسانید. جنس بدنه بیرونی محصول از ورق های استیل استنلس است که از دوام و استحکام بالایی برخوردار بوده. درون این یخچال طبقاتی تعبیه شده تا شما بتوانید به سادگی محصولات خود را درون آن طبقه بندی نمایید. گروه صنایع برودتی نارسیس این امکان برای شما فراهم شده تا بتوانید اندازه و سایز طبقات خود را نیز با توجه به نیاز خود تغییر دهید.

قیمت یخچال ایستاده ویترینی مغازه ۳ درب استیل

خرید یخچال ایستاده ویترینی مغازه ۳ درب استیل

نصب و راه اندازی یخچال ایستاده ویترینی مغازه ۳ درب استیل

ساخت یخچال ایستاده ویترینی مغازه ۳ درب استیل

کیلیپی از راه اندازی یخچال ایستاده ویترینی مغازه ۳ درب استیل

کلیپی از تحویل و نصب و راه اندازی یخچال ایستاده ویترینی مغازه ۳ درب استیل در محل

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

یک پاسخ به “یخچال ایستاده ویترینی مغازه ۳ درب استیل”

  1. ناشناس گفت:

    خیلی با کیفیته این یخچال رو منم سفارش دادم و زود تاحویل گرفتم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.