دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷ ق.ظ

یخچال ایستاده قصابی 2 متری محصولی منحصر به فرد به صورت 2 قسمتی هم برای به نمایش در اوردن محصولات و هم برای نگهداری از تکه های بزرگ گوشت می توان از آن استفاده نمود.

یخچال ایستاده قصابی ۲ متری

در قصابی ها و گوشت فروشی ها یخچال های وجود دارد که از آنها برای نگهداری گوشت و محصولات گوشتی استفاده می‌شود. در یخچال های ویترینی در قسمت جلوی خود یک نمای شیشه بزرگ کار شده، این امکان را به مشتری دهد تا بتواند تمامی محصولات درون یخچال را به خوبی مشاهده نموده و آن را به راحتی و سادگی انتخاب نمایید. این محصول فوق العادع که درون آن تقریباً به صورت دو قسمت تقسیم شده است به گونه ای است که در قسمت طبقاتی شیشه هاییاز جنس سکوریت قرار داده شده تا شما بتوانید محصولات خود را درون آن قرار داده و دسته بندی نمایید. همچنین در قسمت آزاد یخچال نیز فضای کاملا خالی قرار دارد که شما میتوانید تکه های بزرگ خود را درون آن قرار داده و بر روی ستون هایی که در قسمت سقف کار شده است قلاب نماید این محصول شامل سه درب قدی تمام شیشه ای بوده که فضای دسترسی شما را به درون این محصول به صورت کامل در اختیارتان قرار می دهد. تفاوتی که این نوع است یخچال های ایستاده را دیگر نوع از یخچال های ایستاده دارد در این بود که سرمایش در این نوع از یخچال ها از سمت بالا یعنی از سقف و دیواره ها به سمت پایین حرکت نموده و باعث تازه ماندن گوشت و یکنواخت بودن هوای درون این محصول نیز می شود ترموستات به کار رفته درون یخچال ایستاده قصابی ۲ متری با نمایشگر دیجیتال خود این قابلیت را دارد تا بتواند دمای درون یخچال ایستاده قصابی را به شما نشان دهد و همچنین برای جابجایی و حرکت دادن این دستگاه در قسمت زیرین آن چرخ های تعبیه شده تا شما به سادگی و راحتی بتوانید آن را حرکت دهید.

قیمت خرید و فروش یخچال ایستاده قصابی ۲ متری

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.