دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۴۷ ق.ظ

یخچال ایستاده ویترینی لبنیاتی 3 درب نارسیس از کیفیت بالایی برخوردار بوده و در ماست بندی ها و لبنیاتی ها مورد استفاده قرار می گیرد.

یخچال ایستاده ویترینی لبنیاتی ۳ درب

یخچال های ایستاده استفاده های بسیار زیاد و کاربردهای فراوانی دارند و شما می توانید از این محصول درون انواع سوپرمارکت ها ، هایپرمارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای ، محصولات لبنی فروشی و … استفاده نمایید. این محصول درون محفظه خود دارای طبقات متعددی است که شما می توانید انواع محصولات از قیبل شیر، ماست، دوغ، پنیر، کره، سر شیر، خامه و … خود را برای نمایش هر چه بهتر بر روی شیشه های سکوریت که از استحکام و دوام بالایی برخوردار است قرار دهید. جنس استیل به کار رفته درون این محصول از استیل استنلس است که با وجود ورق های طلایی کار شده درون نمای این یخچال ایستاده زیبایی خاصی به دستگاه شما می دهد. در قسمت تاج این محصول یک ورق اضافه شده که در قسمت پشتی آن موتور و تجهیزات برودتی یخچال قرار دارد. درون این محصول یک موتور بسیار با کیفیت و کم صدا تعبیه شده است که دارای مصرف بسیار پایین بوده . همانگونه که در بالا اشاره شد در قسمت تاج این یخچال از ورق استیل طلایی برای زیبایی بیشتر استفاده شده که شما عزیزان می توانید هر عبارتی یا لوگویی که مد نظرتان بود به صورت سفارشی در این قسمت قرار دهید. یکی دیگر از چنیدن مزیت یخچال ایستاده وجود ترموستات دیجیتال است که با استفاده از آن به سادگی شما می توانید دمای درون یخچال خود را تنظیم نمایید و از دمای آن با نمایشگر دیجیتال مطلع شوید. گروه صنعتی برند نارسیس با طراحی درب های شیشه ای از نوع دو جداره پر شده با گاز آرگون یک عایق بسیار قوی و عالی در این یخچال بنا نهاده که علاوه بر بحث عایق یک نمای بسیار عالی از محصولات درون محفظه یخچال خدمت مشتریان ارائه می دهد در این محصول ۳ درب به همراه دستگیره های استیل فرم دار تعبیه شده . برای جا به جایی راحت تر این محصول چرخ های محکم و مقاومی در قسمت زیرین یخچال قرار گرفته تا خیال شما را این بابت آسوده نماید. رضایت شما در اولویت ما قرار دارد ، گروه صنایع برودتی نارسیس.

قیمت یخچال ایستاده ویترینی لبنیاتی ۳ درب

خرید یخچال ایستاده ویترینی لبنیاتی ۳ درب

کلیپی از نمایش یخچال ایستاده ویترینی لبنیاتی ۳ درب برند نارسیس

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

7 پاسخ به “یخچال ایستاده ویترینی لبنیاتی ۳ درب”

  1. ناشناس گفت:

    قیمت بدید

  2. ناشناس گفت:

    قیمت یخچال ۳ درب رو میخواستم

  3. ناشناس گفت:

    خیلی با کیفیته من از این مدل خریدم و راضی ام

  4. ناشناس گفت:

    دوستان من از اینجا یخچال لبنیاتی خریدم همون چیزی که میخواستم برام ساختن و حرف نداره عالیع

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.