دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۳۵ ق.ظ

یخچال نگه داری میوه محصولی بسیار عالی جهت به نمایش در آوردن محصولات و میوه های شما ساخته شده از ورق های استیل به رنگ طلایی و شیشههای سکوریت.

یخچال نگه داری میوه

بعضی از  مواد خوراکی مانند میوه ها نیاز به نگهداری در دمای خاصی را دارند، ما محصولی را به شما معرفی می کنیم تا بتوانید با استفاده از آن محصولات خوراکی خود از قبیل میوه جات را در سلامت کامل نگه دارید. به عنوان مثال محصولی مانند توت فرنگی اگر در معرض گرما یا مجاورت هوا قرار گیرد به سرعت حالت خود را از دست داده و خراب می شود به همین دلیل باید آن را در دمای پایین و خنک نگه داشت. این یخچال نگه داری میوه به صورت ویترینی با استفاده از شیشه و فلز ساخته شده است. این محصول دارای کمپرسوری بسیار قوی و قدرتمند  در قسمت کناره دستگاه بوده و همچنین دارای یک میز کار و کشو نیز است شما میتوانید از این کشو جهت نگه داری پول و یا سایر لوازم مورد نیاز خود استفاده نمایید. همچنین طبقات درون او یخچال ویترینی نیز به صورت شیشه کار شده است و شما می توانید محصولات خود را بر روی آن گذاشته و در معرض دید و نمایش عموم قرار دهید. نمای جلو و کناره این محصول به صورت شیشه کار شده است که یک دید بسیار عالی از درون یخچال را به شما می دهد. شیشه های به کار رفته در این محصول از نوع سکوریت بوده که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و همچنین از ورق های استیل طلایی در قسمت نما استفاده شده است که زیبایی و بسیار خاص و ویژه ای را به دستگاه شما می بخشد.  در قسمت پشت این محصول دربهایی به صورت کشویی تعبیه شده تا شما دسترسی کامل  به درون یخچال داشته باشید. درب ها به صورت کشویی به سمت چپ و راست باز و بسته می شوند و همچنین شیشه های به کار رفته در آنان به صورت دو جداره پرشده با گاز آرگون بوده که یک عایق حرارتی بسیار عالی به شمار می آید.

قیمت فروش یخچال نگه داری میوه

قیمت خرید یخچال نگه داری میوه

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.