دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳ ق.ظ

تاپینگ ترشیجات و لبنیات 20 کاسه محصولی با کیفیت ساخت بالا جهت ارسال به سراسر ایران، این محصول شامل 20 لگن بن ماری به همراه کمپرسور 3.4 و برش لیزری بنا به درخواست مشتری.

تاپینگ ترشیجات و لبنیات ۲۰ کاسه

تاپینگ ها از جمله دستگاه های برودتی هستند که از آنها در مشاغل مختلف برای نگهداری مواد و محصولات متنوع و مختلف استفاده  می شود به عنوان مثال می توان از تاپینگ ها برای نگهداری ترشی، زیتون، محصولات پروتئینی، خوراکی، انواع طعم های بستنی و … نام برد. این محصول با استفاده از ورق های استیل استنلس نگیر کار شده است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و همچنین در نمای شیشه ویترینی جلوی آن از شیشه های بسیار محکم و مقاوم سکوریت استفاده شده است، وجود این نوع شیشه در این دستگاه با ضخامت بالای خود باعث شده تا از هدر رفت حداکثری انرژی جلوگیری شود. برای زیباتر شدن دستگاه از ورق های طلایی رنگ نیز استفاده شده است که جلوه و زیبایی خاصی را به دستگاه شما می بخشد.  سطح شیب دار که درون این محصول به کار رفته است این امکان را به مشتریان عزیز می دهد تا بتوانند ساده تر و راحت تر محصولات خود را انتخاب نموده و به اطلاع فروشنده برساند و همچنین با وجود درب های کشویی در قسمت پشت این دستگاه که به سمت چپ و راست باز و بسته می شود متصدی این دستگاه به راحتی می‌تواند به تمامی فضای درون تاپینگ ترشی دسترسی کامل داشته باشد. این محصول به صورت طرح تاپینگ بستنی طراحی و تولید شده است که شامل ۲۰ لگن بن ماری ۰٫۸ است که تماما از جنس استیل بوده در این محصول برای سرمایش از کمپرسور های ۳٫۴ استفاده شده است که میزان برودت بسیار بالایی را به دستگاه منتقل کرده و همچنین مصرف بسیار پایینی نیز دارد، همچنین در درون این دستگاه نیز از ورق های استیل نگیر کار شده است که استحکام و دوام دستگاه را دوچندان نموده. همچنین برای حرکت و جابجایی نیز در قسمت زیرین این محصول چرخ‌های تعبیه شده است تا خاطر شما را از حرکت و جابجایی آسوده نمایید. گروه صنعتی نارسیس این امکان را برای مشتریان خود فراهم آورده تا با توجه به نیاز و سفارش، طرح و نام های دلخواه خود را با برش لیزری بر روی بدنه دستگاه حک نمایند. برای مطلع شدن از دمای درون این تاپینگ نیز یک ترموستات دیجیتال تعبیه شده است تا شما به سادگی و راحتی بتوانید دمای درون تاپینگ را به دمای مورد نیاز و دلخواه خود برسانید

قیمت خرید و فروش تاپینگ ترشیجات و لبنیات ۲۰ کاسه

کلیپی از دستگاه تاپینگ ترشیجات و لبنیات ۲۰ کاسه

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.