دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۲:۱۹ ب.ظ

یخچال ایستاده استیل پرده هوا 2 متری به همراه ترموستات دیجیتال بدنه تمام استیل و آینه کاری داخلی برای دید و نور بهتر دستگاه.

یخچال ایستاده استیل پرده هوا ۲ متری

یخچال های پرده هوا یکی از چندین نوع دستگاه های برودتی هستند که می‌توان از آنها استفاده های بسزایی در انواع مشاغل به عمل آورد. این نوع از دستگاه ها به دلیل وجود لایه ای از پرده هوا درون خود سرمایشی را درون محفظه ی دستگاه به وجود می آورد که اقلام و لوازم درون خود را در دمای مناسبی نگهداری می نماید. این محصول در ابعاد ۲ متر طراحی و تولید گشته که جنس بدنه این محصول تماماً از استیل استنلس کار شده است.این دستگاه از استحکام و دوام بسیار بالایی برخوردار بوده که می‌توان به بدنه داخلی، بدنه بیرونی و حتی طبقات نیز اشاره نمود که تماماً از استیل ساخته شده اند. گروه صنعتی نارسیس با تعبیه ترموستات دیجیتال این امکان را برای شما فراهم می آورد تا بتوانید از دمای یخچال خود نیز مطلع شوید و آن را متناسب با نیاز  خود تنظیم کنید. درون این محصول نیز از بهترین کمپرسورهای اروپایی و به روز دنیا ساخته شده است که در قسمت زیرین تعبیه شده و شما می توانید این محصول را در هر نقطه از محل کسب و کار خود که مد نظرتان است قرار دهید. برای روشنایی این یخچال پرده هوا ۲ متری در سقف از نوارهای LED کمک گرفته شده است و همچنین در طرفین داخلی دستگاه نیز آینه کاری شده است که یک جلوه خاص و زیبایی نیز به دستگاه شما می بخشد. این محصول دارای کاور شب بوده که می توان در شب هنگام  از آن استفاده نمود . در قسمت زیرین این محصول نیز چرخ های محکم و مقاومی کار شده تا شما به سادگی و راحتی  بتوانید این یخچال دو متری پرده هوا را جابجا نموده و آن را حرکت دهید. طبقات استیل به کار رفته در این محصول به نحوی تعبیه شده است تا بتواند انواع و اقسام محصولات در اوزان مختلف را بر روی آن قرار داده و نگهداری نمایید تا نیاز و نگرانی شما را از قرار دادن انواع محصولات با وزن های مختلف را رفع نماید در ادامه شما می توانید کلیپی  از این دستگاه را مشاهده نمایید.

قیمت خرید و فروش یخچال ایستاده استیل پرده هوا ۲ متری

کلیپی از یخچال ایستاده استیل پرده هوا ۲ متری

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.