دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۵ ب.ظ

یخچال ایستاده گل و گیاه 3 درب؛
یخچال ایستاده گل فروشی 3 درب مشکی مناسب نگهداری گل و گیاه که توسط صنایع برودتی نارسیس به بازار ایران عرضه می شود.

یخچال ایستاده گل فروشی ۳ درب مشکی

شاید برایتان جالب باشد که یکی از موارد و مشاغلی که به یخچال نیاز دارند گل فروشی ها هستند. بعضی از گل ها با توجه به نیاز آنها به رطوبت و هوای خنک نیاز به نگه داری درون یخچال دارند از این رو ما بر آن شدیم تا محصولی بسیار شگرف و با کیفیت خدمتتان ارائه دهیم. یخچال ایستاده گل فروشی ۳ درب مشکی یک محصول بسیار زیبا مدرن و کار آمد بوده که می تواند نیاز شما را به صورت کامل برطرف نموده و یک محصول بسیار مطمئن برای کسب و کار شما باشد . این یخچال به صورت ایستاده طراحی شده دارای ۳ درب شیشه ای دوجداره بوده، این دوجداره بودن باعث شده تا از اتلاف انرژی جلوگیری شود همچنین نمای شیشه ای که در این محصول کار شده می تواند تمامی گلهای شما را در معرض دید قرار دهد . در قسمت زیرین یخچال نیز چرخ هایی تعبیه شده اند تا امر جا به جایی و حمل دستگاه به سادگی هر چه تمام تر صورت پذیرد ، یخچال گل فروشی در درون خود شامل طبقاتی است که می توان از آنها برای نمایش و دسته بندی محصولات و گل های خود استفاده نمایید. ابعاد دستگاه به صورت استاندارد طراحی شده ولی ما توانایی این را داریم تا طبق نیاز و سلیقه شما، با اندازه و ابعاد متغیر این محصول را طراحی و تولید نماییم . یخچال ایستاده گل فروشی از یک موتور و کمپروسور قوی و با کیفیت بهره می برد که توانایی برودتی بسیار بالایی دارد . سیستم خنک کنندگی این محصول به نحوی طراحی شده تا هوا در تمامی طبقات به صورت یکسان چرخیده و برودت در تمامی یخچال به یک اندازه باشد، همچنین دارای ترموستات و نشانگر دیجیتالی دما نیز بوده تا شما به راحتی بتوانید از دمای درون یخچال مطلع شوید.

خرید یخچال ایستاده گل فروشی ۳ درب مشکی

قیمت یخچال ایستاده گل فروشی ۳ درب مشکی

ساخت یخچال ایستاده گل فروشی ۳ درب مشکی

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

7 پاسخ به “یخچال ایستاده گل فروشی ۳ درب مشکی”

  1. ناشناس گفت:

    بهترین یخچال گل فروشی در بازار

  2. ناشناس گفت:

    بنده گل فروشی دارم باید چیکار کنم

  3. ناشناس گفت:

    منم خریدم راضی ام

  4. مهربان گفت:

    با سلام
    بنده خریدار هستم قیمت چند؟
    پخش عمده گل دارم در اهواز با توجه به گرمایی بیش از حد اهواز جوابگوی گرمایی هستش
    در ضمن بنده ابعاد بزرگ تری میخواستم د اندازه یه اتاق ۱۲ متری و یا بیشتر آیا برای شما مقدور هست که سفارش بنده رو درست کنید.
    با تشکر ارادتمند شما مهربان
    لطفا با این شماره تماس بگیرید.

  5. معلمی گفت:

    با درود خدمت شما
    این یخچال بسیار جالب است. لطفا بفرمایید حداقل دمای قابل دستیابی چقدر است و آیا دمای زیر صفر را فراهم می کند یا خیر؟ همچنین آیا نور دستگاه نور معمولی است یا نور مخصوص پرورش گیاه. چون این نورها فرکانسشان با نور معمولی تفاوت هایی دارد.
    با سپاس از شما

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.