دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۳۱ ب.ظ

فریزر صندوقی ۳۰۰ لیتری نگهداری بستنی ساخته شده با ورق های استیل استنلس و همچنین دارای چرخ هایی برای جابجایی و امکان چاپ برچسب به صورت دلخواه بر روی بدنه دستگاه .

فریزر صندوقی کوچک بستنی ۳۰۰ لیتری

فریزرهای صندوقی انواع و اقسام مختلفی دارند که می‌توان از آنها در شغل های متفاوت استفاده و بهره برد. به عنوان مثال یکی از مشاغلی که میتوان در آن از فریزر های صندوقی به صورت بهینه استفاده نمود بستنی فروشی است. علاوه بر بستنی فروشی شما می توانید از این محصول پرکاربرد در سوپرمارکت ها، هایپر مارکت ها ، فروشگاه های زنجیره ای، محصولات پروتئینی فروشی و یا حتی می‌توان از این نوع دستگاه برای مصارف خانگی نیز استفاده نمود. این محصول که از ورق های استیل استنلس در ساخت آن کمک گرفته شده یک محصول بسیار عالی و با کیفیت است که از طول عمر و دوام بالایی برخوردار بوده همچنین ترموستات این نوع فریزر های صندوقی کوچک از نوع مکانیکی بوده و شما می توانید به صورت چرخش درجه ای آن را تنظیم نمایید. در قسمت زیرین این محصول چرخ‌های تعبیه شده تا شما بتوانید به سادگی آن را جابجا نموده . درب های تعبیه شده درون این محصول به صورت شیشه های خمیده است همچنین به صورت کشویی این درب ها به طرفین باز و بسته می شود و به شما این امکان را می دهد تا به تمامی فضای درون فریزر صندوقی دسترسی کامل داشته باشد همچنین در قسمت بالایی این نوع فریزرهای صندوقی سبدهای توری قرار گرفته شده تا شما بتوانید به سادگی علاوه بر قسمت زیرین در قسمت بالایی نیز محصولاتی را نگهداری نمایید و از تمامی فضای آن به صورت کامل استفاده نمایید. گروه صنعتی نارسیس این امکان را به شما می دهد تا بتوانید طرح ها و استیکر های دلخواه خود را بر روی بدنه این دستگاه بچسبانید و این محصول را طبق سلیقه خود تزیین. نمایید ظرفیت این فریزر صندوقی کوچک بستنی ۳۰۰ لیتر بوده که شما می توانید از این فضا برای نگهداری انواع و اقسام بستنی های مختلف با طعم های فراوان استفاده نمایید.

 قیمت خرید فریزر صندوقی کوچک بستنی ۳۰۰ لیتری

 قیمت فروش فریزر صندوقی کوچک بستنی ۳۰۰ لیتری

ساخت فریزر صندوقی کوچک بستنی ۳۰۰ لیتری

فریزر صندوقی کوچک بستنی ۳۰۰ لیتری گروه صنعتی نارسیس

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

10 پاسخ به “فریزر صندوقی کوچک بستنی ۳۰۰ لیتری”

  1. ناشناس گفت:

    من فریزر صندوقی برند نارسیس گرفتم حرف نداره

  2. ناشناس گفت:

    بهترین فریزر صندوقی

  3. ناشناس گفت:

    سلام قیمت فریزر صندوقی کوچک رو میخواستم بدونم

  4. ناشناس گفت:

    بنده از این فریزر صندوقی ۳ تا خریدم و خیلی خوبه

  5. ناشناس گفت:

    بهترین فریزر کوچک هست

  6. ناشناس گفت:

    سلام خسته نباشید قیمت فریزر ۳۰۰ لیتری رو میخواستم بدونم .

  7. علی گفت:

    ابعاد ۳۰۰ و ۴۰۰ رو لطفا درج کنی و مارک موتور و قیمت و نحوه خرید و ارسال

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.