دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱:۱۷ ب.ظ

یخچال مینی بار ۵ فوتی به همراه دربی با شیشه دوجداره ساخته شده از ورق های استیل استنلس با ظرفیت اواپراتور بالاتر مناسب جهت استفاده در مناطق گرمسیر.

یخچال مینی بار کوچک ۵ فوت

یخچال های ویترینی و مینی بار یکی از پرکاربرد ترین و پرمصرف ترین دستگاه های برودتی هستند که می‌توان از آنها در انواع اماکن استفاده کرد. به دلیل اندازه کوچک و مناسب آن یک محصول بسیار مناسب جهت استفاده در ارگان های دولتی، نظامی، هتل ها، رستوران ها، اتاق ها و یا سایر اماکن تجاری، تفریحی و مسکونی است. شما می توانید از این محصول برای نگه داری انواع نوشیدنی، میوه جات و یا سایر محصولات که نیاز به نگه داری در سرما دارند را استفاده کنید. جنس بدنه این محصول از  ورق های سفید رنگ استیل استنلس کار شده است که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و همچنین دارای دربی شیشه ای از جنس دوجداره است که در بین شیشه های آن گاز آرگون پر شده که یک عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می آید. در یخچال مینی بار ۵ فوت طبقاتی توری تعبیه شده است و شما می توانید محصولات خود را درون آن قرار داده و دسته بندی نمایید و برای جابجایی و تنظیم طبقات درون یخچال نوارهای با شیار های مخصوص تعبیه شده تا شما بتوانید طبقات خود را مطابق با نیاز و سلیقه خود چیدمان نمایید در قسمت زیرین نیز سبدی توری شکل قرار داده شده تا شما بتوانید سایر محصولات خود مانند میوه جات را درون آن قرار دهید. این محصول دارای یک ترموستات دیجیتال بوده که دمای درون محیط یخچال را به شما نشان می دهد و شما می توانید با توجه به نیاز خود دمای آن را  تغییر دهید. همان گونه که در تصاویر مشاهده می کنید محصولات در حال تست نهایی هستند. محصولات جدیدی با اندازه ۵ فوت و ظرفیت اواپراتور بالاتر برای مناطق گرمسیر شرایط بهتری دارد.

قیمت خرید و فروش یخچال مینی بار کوچک ۵ فوت

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.