دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۷:۰۵ ق.ظ

یخچال 2 درب و فریزر 3 درب نو فراست دارای کمپرسور اروپایی و بدنه 3 جداره عایق بندی شده با فوم تزریقی پلی یورتان و طبقات شیشه ای متحرک.

یخچال ۲ درب و فریزر ۳ درب نو فراست

یخچال دو درب و فریزر ۳ دربی که در زیر مشاهده می کنید دارای تکنولوژی نوفراست بوده که این تکنولوژی کمک بسیار شایانی را به شما عزیزان می نماید. این محصولات با تکنولوژی نوفراست خود مانع از برفک زدن درون یخچال و فریزر می شود و شما دیگر نگرانی بابت این مسئله نخواهید داشت، در ادامه با ما همراه باشید تا  این محصولات را به شما معرفی نماییم.

یخچال دو درب و فریزر ۳ درب نوفراست که با بدنه تمام استیل ساخته شده اند محصولاتی بسیار عالی و با کیفیت به شمار می آیند. جنس بدنه داخل و خارج این محصول تماماً از استیل استنلس کار شده است، همچنین دارای سه جداره بوده که از نظر عایقی بسیار دستگاه مقرون به صرفه و کم مصرفی به شمار می آید. برای عایق بندی محصولات از فوم تزریقی پلی یورتان استفاده شده که یک عایق حرارتی بسیار عالی جهت جلوگیری از هدر رفت انرژی و برودت درون محفظه یخچال و فریزر به شمار می آید و همچنین کمپرسور استفاده شده در این محصول از نوع اروپایی است. در قسمت بالایی و سقف این محصولات یک فن قرار داده شده تا جریان هوا را درون محفظه به گردش در بیاورد این امر باعث تازه تر نگه داشتن محصولات درون یخچال و فریزر نیز می شود. این یخچال فریزر ایستاده به صورت دو درب خدمت شما مشتریان عزیز ارائه می شود. دربهای این محصول نیز به صورت قدی بوده و با دستگیره های کاملاً استیل طراحی زیبایی را به شما ارائه می نماید. طبقات کار شده درون یخچال دو درب نوفراست به صورت شیشه بوده و شما می توانید این طبقات را جابجا نموده و کم و زیاد نمایید. شیشه های استفاده شده در این محصول در قسمت طبقات از نوع سکوریت است که توانایی و تحمل نگهداری وزن بالایی را دارد و شیشه های مورد استفاده درون درب ها به صورته دو جداره پر شده از گاز آرگون است. همچنین برای نمایش دادن درجه حرارت این محصولات نیز از ترموستات دیجیتال بهره برده شده است. در قسمت زیرین این محصولات از چرخ هایی بسیار محکم و مقاوم کمک گرفته شده تا به شما این امکان را بدهد که بتوانید این دستگاه ها را جابجا نمایید. شما می توانید از این محصولات در فروشگاه های پروتئینی، سوپر مارکت ها، هایپر مارکت ها، فروشگاه های زنجیره ای و … استفاده نمایید.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.