دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۶:۵۷ ق.ظ

آبسرد کن پدالی بدون استفاده از دست برای باز و بسته کردن یا فشار دادن دکمه شیر آب، با طراحی جدید به صورت پدالی و شیر های برقی برای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا.

آب سرد کن ۲ شیر پدالی

 امروز قصد داریم محصولی جدید و کاملا به روز را برای شما معرفی کنیم که نیاز امروز جامعه ما است. امروزه که اکثر مردم برای رعایت نظافت و بهداشت فردی بسیار به تکاپو افتاده و نکات ایمنی و بهداشتی را کاملاً رعایت می کنند، گروه صنعتی نارسیس با توجه به نیاز جامعه و طراحی مهندسان خود به این فکر افتاد تا بتواند در راستای فرهنگ سازی و بهداشت بیشتر محصولی را ارائه دهد تا از لحاظ بهداشتی در سطح بسیار بالا قرار گیرد آبسردکن های تولیدی گروه برند نارسیس که یک محصول بسیار بهداشتی برای مقابله با ویروس کرونا طراحی شده و هیچ نیازی به استفاده از دست برای باز و بسته کردن شیر و یا فشار دادن آن برای نوشیدن آب دیگر نیست و شما می توانید با استفاده از پدالی که در زیر پای شما قرار داده شده آن را فشار دهید و آب مورد نیاز خود را مصرف نمایید. این محصول با بدنه استیل استحکام و دوام بالایی دارد و دارای طول عمر بسیار مفیدی است این دستگاه آبسردکن پدالی دارای ابعاد و اندازه های مختلف به سفارش مشتری با لیتراژهای مخازن مختلف است که با توجه به لیتراژ های مختلف قیمت های آن نیز متفاوت است همچنین این محصول دارای شیرهای برقی است که به پدال های برق متصل شده و بدون استفاده از دست و با فشار دادن پا بر روی پدال آب مورد نیاز از شیر های خروجی این محصول خارج شده تا مورد استفاده قرار گیرند. موتورهای به کار رفته در این محصول بسیار با کیفیت و پر قدرت بوده و توانایی خنک کردن آب مخزن را در زمان کوتاه دارد گروه صنعتی نارسیس با توجه به وضعیت امروز جامعه و نیاز مبرم به رعایت نکات بهداشتی این امکان را در اختیار سازمان‌ها و ارگان‌های دولتی قرار داده تا بتوانند با تهیه این محصول قدمی مثبت در راستای تحکم بخشیدن به رعایت بهداشت بردارند. با وجود این دستگاه دیگر  نگرانی بابت انتشار ویروس کرونا وجود ندارد به دلیل آنکه دیگر هیچ تماس مستقیم فیزیکی با شیرآلات استیل برقرار نشده و تمام نکات ایمنی رعایت می شود.

قیمت خرید آب سرد کن ۲ شیر پدالی

قیمت فروش آب سرد کن ۲ شیر پدالی

کلیپی از نحوه استفاده از آب سرد کن ۲ شیر پدالی

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.