دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۵:۳۴ ب.ظ

تاپینگ ترشی و لبنیات برند نارسیس دارای گارانتی و خدمات پس از فروش ارسال به سراسر ایران و صادرات به تمامی نقاط دنیا دارای بهترین کیفیت است.

تاپینگ ترشی و لبنیات ویترینی

دستگاه تاپینگ یکی از انواع دستگاه های برودتی است که کاربرد بسیار زیادی در انواع مشاغل دارد و از این رو برای نگه داری انواع محصولات استفاده بسزایی می شود. این محصول می تواند برای نگه داری و نمایش و فروش انواع محصولات شما اععم از بستنی ، زیتون ، ترشی ، محصولات لبنی و … به کار آید. تاپینگ ترشی و لبنیات ویترینی یک محصول بسیار زیبا است که در ساخت آن از بهترین متریال کار شده است . ورق های به کار رفته در این محصول از جنس استیل استنلس نگیر رنگ سفید و طلایی است که جلوه و شکوه خاصی به دستگاه و محل کار شما اعطا می کند . برای نمای شیشه ای دستگاه از شیشه های سکوریت با استحکام و دوام بالا و کیفیت بسیار مطلوب استفاده شده است که علاوه بر استحکام و دوام یک عایق حرارتی نیز محسوب شده و مانع از هدر رفت دمای درون تاپینگ شود. در این دستگاه طبقات متعددی تعبیه شده تا شما بتوانید استفاده بهینه را از نمای ویترینی این محصول انجام دهید و محصولات خود را با نورپردازی اصولی و استاندارد در معرض نمایش و دید عموم قرار دهید. این دستگاه همانگونه که از اسمش پیداست دارای چندین کاسه ظرف نگه داری محصولات از جنس استیل است که در قسمت انتهایی قرار دارد و شما می توانید از نمای ویترینی، محصول مورد نظر خود را انتخاب نمایید. برای نگه داری بیشتر محصولات شما ، در یک طراحی اصولی و استاندارد در قسمت پشتی و زیرین دستگاه یک انباری کوچک با ۲ درب طراحی نمودیم تا ظرفیت و فضای بیشتری در اختیارتان قرار دهیم. همچنین این محصول مجهز به ترموستات دیجیتال بوده و شما به سادگی و راحتی میتوانید دمای درون تاپینگ خود را به دمای دلخواه برسانید.

قیمت تاپینگ ترشی و لبنیات ویترینی

خرید تاپینگ ترشی و لبنیات ویترینی

ساخت تاپینگ ترشی و لبنیات ویترینی

 تاپینگ ترشی و لبنیات با نمای ویترینی

موتور سکاپ تاپینگ ترشی و لبنیات ویترینی

کلیپی از دستگاه تاپینگ ترشی و لبنیات ویترینی
ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

2 پاسخ به “تاپینگ ترشی و لبنیات ویترینی”

  1. ناشناس گفت:

    قیمت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.