دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۸:۱۶ ق.ظ

یخچال ایستاده تک درب 11 فوت با ارتفاع 165 سانت؛
یخچال ایستاده تک درب 11 فوت با ارتفاع 165 سانت مناسب نگهداری انواع مواد غذایی ، نوشابه و تجهیزات آزمایشگاهی که با ارتفاع کم برای محل هایی که کمبود فضا دارند مورد استفاده قرار میگیرد.

یخچال ایستاده تک درب ۱۱ فوت

یخچال ایستاده تک درب ۱۱ فوت یک محصول بسیار شکیل و زیبا بوده که علاوه بر زیبایی دارای گنجایش مفید و بهینه ۳۶۰ لیتری است. سیستم توزیع هوای یکنواخت موجود در این یخچال سبب شده تا دمای داخلی کابین در تمام نقاط به صورت یکسان باشد که به جهت نگهداری و اطمینان از سلامت مواد غذایی بسیار اهمیت بالایی دارد، چون مواد غذایی و خوراکی در یخچال در طبقات متعددی نگه داری می شوند و این امر سبب شده تا دما در سر تا سر محفظه درون یخچال به صورت یکسان پخش شود. استفاده از شیشه های دو جداره که به وسیله گاز آرگون پر گردیده تا عایق بسیار مناسبی جهت هدر رفت انرژی و دما باشد ، و اتلاف انرژی به پایین ترین سطح خود برسد و همچنین استفاده از شیشه سیکوریت باعث شده تا خطرات ناشی از خرد شدن شیشه بر اثر شکستگی به حداقل برسد. استفاده از حداکثر فضای درون کابین از جمله ویژگی های این محصول بوده و با دارا بودن طبقات متعدد قابل تنظیم ، امکان استفاده از هر کالایی با هر شکل و ظاهری را مهیا می کند. یخچال ویترینی با بهره گیری از ترموستات دیجیتال کیفیت بالایی را به شما ارئه می دهد. شما با توجه به بهره مندی از این ترموستات می توانید دمای یخچال را به دمای دلخواه خود تغییر دهید. ابعاد این محصول  ۶۰*۶۵*۱۶۵ و همچنین جنس بدنه آن از ورق آهن با پوشش رنگ الکترواستاتیک است.

برخی از ویژگی و مشخصات فنی یخچال ایستاده تک درب ۱۱ فوت:

قیمت یخچال ایستاده تک درب ۱۱ فوت

ساخت یخچال ایستاده تک درب ۱۱ فوت

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

4 پاسخ به “یخچال ایستاده تک درب ۱۱ فوت”

  1. ناشناس گفت:

    قیمت یخچال ۱۱ فوت رو برای من ارسال کنید

  2. ناشناس گفت:

    این مدل یخچال خیلی کمیاب هست من جایی دیگه پیدا نکردم
    ۲ تا خریدم و خیلی راضی هستم

  3. ناشناس گفت:

    بهترین یخچال ایستاده ۱۱ فوت

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.