دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۲۹ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳ ق.ظ

یخچال ایستاده فروشگاهی با بهترین کیفیت ساخت و بهترین مواد اولیه به صورت 3 درب با شیشه های دوجداره و با نمای دو طرف شیشه به همراه موتور بسیار قدرتمند.

یخچال ایستاده فروشگاهی ۳ درب دو طرف شیشه

یخچال های ایستاده دارای انواع مختلفی از مدل های گوناگون هستند که می توان در در اکثر مشاغل از این نوع از یخچال ها استفاده نمود. محصولی که امروز به شما معرفی خواهیم کرد محصولی است که می توان از آن برای نگه داری محصولات پروتئینی، گوشتی و یا هر محصول دیگری که مد نظر شماست می توان استفاده نمود جنس بدنه این محصول از ورق های استیل استنلس کار شده است که هم استحکام و دوام بالایی دارد و هم وزنی کمتر نسبت به سایر متریال های فلزی. در ساخت این یخچال ایستاده از شیشه های دوجداره بهره برده شده است. مزیت این نوع از شیشه ها عایق بودن آن نسبت به هدر رفت برودت انرژی بوده و به دلیل وجود گاز آرگون مابین شیشه های این شیشه های دوجداره یک عایق حرارتی بسیار مناسب به شمار می آید، همچنین این دستگاه شامل سه درب به صورت ایستاده (تمام قد) است که دسترسی شما را به درون این یخچال به صورت کامل امکانپذیر می کند برای جابجایی و حمل دستگاه در قسمت زیرین آن چرخ های تعبیه شده است تا شما به سادگی بتوانید این محصول را جابجا نموده و حرکت دهید همانگونه که در تصاویر مشاهده می نمایید برای خنک کردن و برودت رسانی به این محصول موتور سایر اجزای برودتی در قسمت بالای یخچال ایستاده قرار گرفته و با ورق های فلزی سایر اجزای آن را پوشانده اند تا نمایی بسیار زیبا به دستگاه ببخشند. همچنین سرمایش در این نوع از یخچال ها از قسمت بالا صورت گرفته یعنی برودتی که وارد یخچال می شود از سقف به قسمت های پایین تر نفوذ کرده و تمام محفظه یخچال را به مقدار مناسب سرما می بخشد در قسمت سقف یک میله ای فلزی تعبیه شده است که می توان به یکی از کاربردهای آن اشاره نمود به عنوان مثال شما می توانید از یخچال در قصابی استفاده نمایید و گوشت های خود را به وسیله قلاب به این میله قرار دهید. یکی از مزیت های این یخچال ویترین بودن نمای آن است که اط شیشه های دوجداره در قسمت جلوی آن به صورت کامل این نما را پوشانده است همچنین در این محصول از یک ترموستات دیجیتال بهره گرفته شده است که هم میزان دما و بوردت درون کابین را به شما نشان می‌دهد و هم قابلیت تنظیم دما را به دمای دلخواه شما دارد.

قیمت خرید یخچال ایستاده فروشگاهی ۳ درب دو طرف شیشه

قیمت فروش یخچال ایستاده فروشگاهی ۳ درب دو طرف شیشه

کارگاه ساخت یخچال ایستاده فروشگاهی ۳ درب دو طرف شیشه

یخچال ایستاده فروشگاهی ۳ درب دو طرف شیشه محصولی از گروه صنعتی نارسیس

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.