دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۳۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۶:۵۵ ب.ظ

یخچال مکعبی 2 متری قنادی نما میرول محصولی منحصر به فرد و بسیار خاص با قابلیت به نمایش گذاشتن محصولات در نمای ویترینی آن این محصول با استفاده از ورق های استیل و شیشه های سوریت و دوجداره ساخته شده است.

یخچال مکعبی ۲ متری قنادی نما میرول

 دستگاهی که امروز به شما معرفی می نماییم یخچال مکعبی در ابعاد ۲ متر با نمای میرول بوده  که از این دستگاه برای به نمایش درآوردن محصولات خوراکی خود اععم از شرینیجات ، کیک های مراسمات خاص، انواع لبنیات و … می توان استفاده نمود. یخچال مکعبی ۲ متری که با تلفیقی از شیشه و فلز ساخته شده است دارای ورق های استیل استنلس بوده که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و همچنین در این نوع از یخچال از چند نوع شیشه استفاده شده است. در نمای جلو ویترینی و طبقات درونی یخچال از شیشه های بسیار محکم و مقاوم سکوریت استفاده شده که می توان به استحکام آنها برای تحمل وزن بالا اشاره نمود و همچنین شیشه های دو جداره در قسمت درب این محصول نیز به کار گرفته شده است. درب های این محصول به صورت کشویی به سمت چپ و راست باز و بسته می شود و شما می توانید به تمامی فضای درون این یخچال مکعبی دو متری دسترسی کامل داشته باشید. همچنین در قسمت زیرین  نیز دو درب کوچک است قرار داده شده است که دسترسی شما را به فضای زیر یخچال یا همان انبار بسیار ساده می کند برای حمل و جابجایی نیز در قسمت تحتانی یخچال از چرخ‌های بسیار محکم و مقاوم استفاده شده است که امر جا به جایی را برای شما بسیار سهل و راحت می نماید. در قسمت نمای این محصول برای بهتر دیده شدن و جلوه‌ی زیبای یخچال از ورق های طلایی رنگ و همچنین برش لیزری استفاده شده است که این برش لیزری نیز با توجه به درخواست و سفارش مشتری در ابعاد و اشکال و طرح های مختلف قابل پیاده سازی است. گروه صنعتی نارسیس افتخار دارد تا بهترین محصولات و خدمات را به مشتریان خود ارائه نمایند.

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.