دفتر مرکزی فروش : 02133131000 | کارشناس فروش : 09129176171
صنایع برودتی نارسیس

امروز ۱۰ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۲:۱۰ ب.ظ

تاپینگ مخصوص نگهداری خرما و زیتون با ۱۲ ظرف بن ماری شامل ۱۰ بن ماری 1/2 و 2 بن ماری 1/3 به همراه درب های کشویی، شیشه دوجداره، شیشه سکوریت، طبقه مجزا برای نگهداری خرما و همچنین ترموستات دیجیتال.

تاپینگ خرما و زیتون ۲ متری

برای نگهداری زیتون و خرما نیاز به درجه حرارت خاصی است که باید آنها را در سرمای معینی قرار داد. به همین منظور از تاپینگ ها برای نگهداری این نوع از محصولات استفاده می شود. ابعاد این دستگاه به طول ۲ متر بوده که از فضای بسیار مناسبی برخوردار است، جنس  این محصول تلفیقی از شیشه و فلز بوده است و در ساخت آن از ورق های استیل استنلس سفید و طلایی رنگ و همچنین براق کار شده است. شیشه های مورد استفاده در این تاپینگ در قسمت ویترین از نوع سکوریت بوده که از استحکام و دوام بالایی برخوردار بوده و همچنین درب های کشویی که در این محصول تعبیه شده است دارای شیشه های دوجداره پر شده با گاز آرگون بوده که یک عایق حرارتی بسیار قوی نیز به شمار می آید در قسمت بالای این محصول نیز طبقه ای تعبیه شده است تا شما بتوانید از این محفظه برای نگه داری خرما استفاده نمایید این محصول شامل ۱۲ ظرف بن ماری بوده که از این ۱۲ ظرف بن ماری ۱۰ عدد ۱/۲ و ۲ عدد ۱/۳ است. شما می توانید انواع زیتون با اشکال و طعم های مختلف و همچنین اندازه های متفاوت را دسته بندی نموده و در ظروف بن ماری جدا کنید تا بتوانید یک محصول بسیار با کیفیت و متنوع را خدمت مشتریان خود ارائه دهید. در طبقه بالا که مخصوص نگهداری خرما بوده در قسمت پشت درب شیشه ای کشویی تعبیه شده است و شما می توانید به فضای درونی آن دسترسی داشته باشید این درب شیشه‌ای به سمت چپ و راست باز و بسته می شود همچنین این محصول دارای ترموستات دیجیتال بوده که علاوه بر نشان دادن دمای درون این تاپینگ توانایی تنظیم دمای درون دستگاه را برای شما فراهم می آورد. همچنین در قسمت زیرین این محصول یک انباری کوچک قرار داده شده است که این انباری دارای دو درب بود که شما می توانید سایر محصولات خود را درون آن قرار داده و نگهداری نمایید. موتور به کار رفته درون این محصول یکی از بهترین، نوع موتورهای موجود در بازار بوده که نامی آشنا و پر قدرت و بسیار با کیفیت را یدک می کشد. سکوپ که ساخت کشور آلمان است. برای حمل و جابجایی دستگاه نیز در قسمت زیرین و آن چرخ های تعبیه شده است و شما می توانید به سادگی این محصول را جابجا نموده و آن را حرکت دهید.

قیمت خرید تاپینگ خرما و زیتون ۲ متری

قیمت فروش تاپینگ خرما و زیتون ۲ متری

 

ارائه دستگاه به همراه یک سال گارانتی و ده سال خدمات پس از فروش است و به سراسر ایران ارسال می شود تا تقدیم به مشتریان عزیز گردد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

محدودیت زمانی مجاز به پایان رسید. لطفا کد امنیتی را دوباره تکمیل کنید.